Expresní kurýrní služba GLS
Doprava kurýrní službou GLS představuje dodání v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby GLS, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
- ZDARMA U OBJEDNÁVEK NAD 2000 Kč
- Oblast doručení: celá ČR
- Platba kartou: ANO
- Informace: formou emailu a SMS
- Dny doručení: pracovní dny
- Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky) platí v případě objednání do 13:00 předchozího dne
- Časové rozmezí doručení: 7:00 - 18:00 hod.
U přepravní společnosti GLS můžete pomocí změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
- změna termínu doručení
- změna místa doručení
- uložení zásilky na některém z výdejních míst GLS ParcelSHOP
- posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den
- výběr doby doručení
Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS s intervalem 1 hodiny, kdy k vám kurýr dorazí. V den doručení můžete na mapě sledovat, jak se váš balíček blíží k místu doručení. Také můžete sledovat kolik adres zbývá kurýrovi, než k vám s balíčkem dorazí.
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
Typ služby | Cena včetně DPH |
dopravné za doručení zásilky při platbě předem | 89,- |
dopravné + dobírečné při platbě při dodání | 148,- |
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
-
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku přepravce: +420 567 771 111 (Po - Pá 7:00 - 18:00 hod.)
- Email přepravce: info@gls-czech.com
- Zeptejte se nás: Kontaktní formulář
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.