Často kladené otázky
Dodání zboží
-
Lze zboží zaslat i do jiných zemí EU
Alo lze, přepnete se do naší slovenské verze ZDE, kde jsou ceny v Eur a provedete objednávku. Do poznámky napište přesnou adresu doručení tak, jak jste zvyklí zadávat svou adresu ve své zemi. Jako dopravu zvolte DPD. Budeme Vás kontaktovat a dohodneme cenu dopravy do Vaší země. Následně objednávku upravíme a odešleme.
-
U zboží nebyla přiložena faktura?
Šetříme životní prostředí a proto faktury v momentu převzetí zboží od dopravce zasíláme na email, který byl uvedený v objednávce ve formátu PDF.
-
Jde poslat zboží i na Slovensko?
Na Slovensko zasíláme také, stačí se v horní části stránky přepnout na SK verzi, (kliknete na vlaječku) a zde můžete nakoupit. Nebo jednoduše použít adresu www.svetovy-tovar.sk
-
Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?
Pokud se platba objednávky platební kartou nezdařila zasíláme email s údaji pro klasický bankovní převod, nebo je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku. V případě změny na dobírku využijte kontakty na infolinku +420 733 180 550 popř. email: podpora@svetove-zbozi.cz
-
Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?
Ano, samozřejmě můžete platit kartou přes zabezpečenou bránu společnosti GoPay, která pro nás platby zprostředkovává.
-
Jak lze u vás stornovat objednávku?
Co nejdříve nás prosím kontaktujte nelépe ZDEnebo pomocí rychlé podpory v pravém, dolním rohu obrazovky. Pokud není objednávka odeslaná není žádný problém.
-
Nabízíte slevy pro kadeřnické salóny a další prodejce?
Ano, jelikož jsme přímými importéry můžeme nabídnout zajímavé ceny pro salony či jiné velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.
-
Zboží mi stále nedorazilo?
V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.
-
Jaká je doba dodání zboží?
Veškeré zboží pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje podle typu dopravce 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady. Jsou mezní situace, kdy požadovaný odstín nebo výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, nebo došlo k přírodní katastrofě nebo nehodě kurýra. V tomto případě Vás budeme informovat.
Péče o clip in vlasy
-
Návod na vyžehlení vlasů z kanekalonu po navlnění prosím najdu kde?
Dobrý den,
rady a návody po údržbu clip in vlasů najdete ZDE -
Jde clip in vlasy z kanekalonu po navlnění ve vodní lázni vrátit do původního (rovného) stavu?
Dobrý den,
vlasy je možno šetrně namokro vyžehlit, dle návodu, který najdete ZDE -
Lze vlasový clip in z kanekalonu ztmavit barvícím šamponem?
Dobrý den,
clip in vlasy z umělého vlákna nelze žádným způsobem nabarvit. Lze pouze dotónovat barevným tužidlem. -
Jde clip in vlasy natáčet klasicky kulmou, nebo musí být použita zde uvedená vodní lázeň?
Velmi doporučujeme dodržet uvedený postup. Kulmou nedoporučujeme natáčet, protože nemáte jistotu dodržení nízké teploty. Uvedený postup je nejefektivnější a naprosto bezpečný.
-
Je možno clip in sety stříhat?
Vlasy je možno dle libosti zkrátit či zředit tak aby co nejvhodněji zapadly do Vašeho nového účesu.Doporučujeme se poradit s Vašim kadeřníkem. -
Je možno syntetické vlasy z kanekalonu natáčet?
Ano vlasy je možno bezpečně natáčet a vlnit ve vodní lázni.
POSTUP
Připravíme si nádobu (hrnec, misku z varného skla), natáčky, clip in vlasy z kanekalonu (sady, lokny, pásy), varnou konvici
Vlasové prameny natočíme na natáčky, čím tenší natáčky, tím budou lokny pevnější. Při použití velkých natáček dojde k jemnému zvlnění.
Natočené vlasy vložíme do nádoby (skleněné varné misky, hrnce, umyvadla)
Dáme vařit dostatečné množství vody (tak aby voda zcela zakryla natočené vlasy)
Jakmile začne voda vařit, přelijeme vařící vodou natočené vlasy a necháme cca 10 minut působit.
Vlasy z lázně vyjmeme a necháme přes noc na natáčkách uschnout (nutno až do úplného uschnutí)
Sejmeme z vlasů natáčky tak, že spirálu uvolníme a natáčku vyjmeme.
Nedoporučujeme natáčky se suchým zipem, molitanové. Nejvhodnější jsou varné natáčky například ZDE
HOTOVO! -
Mohu syntetické vlasy žehlit?
Ano vlasy ve formě clip in setů, clip in pásů, loken i copů je možno bezpečně žehlit za mokra.
POSTUP
Vlasové prameny namočte. Nechte vlasové prameny okapat a ještě mokré vyžehlete. Doporučujeme teplotu cca 200°C, po nabytí zkušeností můžete teplotu lehce zvýšit. Voda vlasy ochrání před spálením. Vodní lázeň můžete nahradit rozprašovačem, kdy před žehlením vlasy ošetříte popraškem vody. Při žehlení je nutno dbát, aby žehlička nezůstala na jednom místě. Doporučujeme prameny přes žehličku protahovat.
-
Mohu syntetické vlasy barvit?
Kanekalon Vibralite ® modakrylové vlákno je hloubkově probarvené vlákno nejvyšší kvality na nejvyšší technologické úrovni, ale je to stále vlákno bez pórů. Proto barvení nemá smysl, barva se neuchytí, navíc hrozí poškození vlákna.
-
Mohu s clip in vlasy spát?
Clip-in vlasy doporučujeme na večer sundat, jejich sundání trvá maximálně 2 minuty a opětovné nasazení určitě zvládnete maximálně do 5 minut, většinou i dříve.
Produkty
-
Jde z clip in pásu vytvořit cop?
Ano jde a úplně parádně :-). Velmi hustý cop vytvoříte z Clip in pásu.
Návod na vytvoření vidíte na videu:
zdroj: youtube.com
-
Jak poznám, že jsou vlasy pravé (lidské)?
Nejjednodušší zbůsob jak zjistit pravost vlasů (že nejsou z umělého vlákna) je TEST OHNĚM
LIDSKÉ VLASY
Reakce lidských vlasů na oheň je obecně známá. Hoří velmi rychle se současným praskáním, jdou cítit po spálených vlasech (za předpokladu, že nebyly lakovány), vydávají šedý dým.
SYNTETICKÉ VLASY
Hoření syntetických vlasů je pomalé, plamen je líný a vydává černý, hustý kouř. Vlasy se spékají a mají snahu odkapávat.
Výměna, reklamace
-
Zboží nesplnilo mé očekávání - jaký je postup při vrácení zboží?
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě u vlasového prodloužení neporušujte hygienickou pečeť a kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. Například porušené hygienické plomby u vlasových prodloužení (pečetě, pásky, gumičky), musí být nepoškozené a kompletní včetně příslušenství pokud obsahuje, pokud možno v původním nepoškozeném obalu.
V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 1833 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)
Dovolujeme si Vás upozornit, že zejména u vlasových prodloužení v důsledku porušení hygienických plomb, neodbornou manipulací atd. se může snížení kupní ceny v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny plnění.Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.
Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
Postup pro vrácení zboží:
a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:VERNER Vision s.r.o., Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku vložte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese
-
Nesedí mi odstín - jaký je postup při výměně zboží?
Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena a vlasy chcete vyměnit za jiný odstín, popřípadě jiný typ, neporušujte hygienickou pečeť a kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Výměnu vlasů provedeme neprodleně a to následující den od našeho převzetí Vaší zpětné zásilky Výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého, které nebylo rozbaleno nebo zkoušeno na hlavě. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů (také by jste si nedala na hlavu vlasy, které někdo nosil před Vámi a jde o stejný typ zboží jako spodní prádlo nebo intimní pomůcky) nelze po použití vlasového prodloužení zboží vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě, protože nelze toto zboží uvést do původního stavu, je pro nás dále neprodejné a většinou je likvidováno.Postup pro výměnu zboží:
a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 733 180 550, nebo emailem: podpora@svetove-zbozi.cz, že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
VERNER Vision s.r.o., Mírová 38, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU, který urychlí výměnu.
c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese