Síť výdejních míst GLS ParcelShop
Kurýrní služba GLS doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolené výdejní místo GLS ParcelSHOP. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby GLS, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky na výdejní místo. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
- ZDARMA U OBJEDNÁVEK NAD 2000 Kč
- Oblast doručení: 2800 poboček GLS Parcel SHOP včetně výdejních boxů ALZA, mapa výdejních míst ZDE
- Platba kartou: dle výdejního místa
- Informace: formou emailu a SMS
- Dny doručení: dle otevírací doby výdejního místa
- Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky) platí v případě objednání do 13:00 předchozího dne
- Časové rozmezí doručení: dle otevírací doby výdejního místa
Po doručení zásilky na pobočku GLS ParcelSHOP, bude zásilka připravena k vyzvednutí po dobu 7 dní.
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
Typ služby | Cena včetně DPH |
dopravné za doručení zásilky při platbě předem | 69,- |
dopravné + dobírečné při platbě při dodání | 118,- |
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku přepravce: +420 567 771 111 (Po - Pá 7:00 - 18:00 hod.)
- Email přepravce: info@gls-czech.com
- Zeptejte se nás: Kontaktní formulář
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.