Síť výdejních míst Zásilkovna
Společnost Zásilkovna doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby Zásilkovna, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky na výdejní místo. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
- ZDARMA U OBJEDNÁVEK NAD 2000 Kč
- Oblast doručení: téměř 1200 výdejních míst, mapa výdejních míst zde
- Platba kartou: dle zvoleného výdejního místa
- Informace: formou emailu a SMS
- Dny doručení: dle zvoleného výdejního místa
- Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky) platí v případě objednání do 15:00 předchozího dne
- Časové rozmezí doručení: dle zvoleného výdejního místa
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
Typ služby | Cena včetně DPH |
dopravné za doručení zásilky při platbě předem | 79,- |
dopravné + dobírečné při platbě při dodání | 128,- |
Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla.
Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát heslo. Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku přepravce: 216 216 516 (Po - Pá 7:00 - 18:00 hod.)
- Email přepravce: info@zasilkovna.cz
- Zeptejte se nás: Kontaktní formulář
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.